Întrebări frecvente
Întrebări frecvente
Înlocuire produse
Dacă ați cumpărat un produs care nu este pe placul dvs., puteți schimba produsele achiziționate în termen de 14 zile de la primirea coletului. Pentru ca înlocuirea să fie posibilă, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
-
produsul pe care îl alegeți trebuie să nu fie momentan indisponibil. produsul pe care îl returnați trebuie să nu fie folosit sau deteriorat în alt mod, inclusiv pachetul său.
-
dacă vreuna dintre aceste condiții nu este îndeplinită, înlocuirea nu va fi acceptată și vă vom trimite produsele înapoi pe cheltuiala dvs.
-
dacă îndepliniți toate condițiile de mai sus, împachetați cu grijă produsele și atașați protocolul de retragere din contractul de achiziție (poate fi descărcat AICI), în nota căreia menționați că solicitați înlocuirea produselor, indicând și codul produsului care vă interesează. Trimiteți coletul la adresa Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín
Am dreptul să mă retrag din contractul de achiziție?
Doar clientul consumator are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Dacă doriți returnarea produselor, vă rugăm să completați formularul de retragere din contractul de achiziție (poate fi descărcat AICI), să îl atașați produselor și să împachetați totul cu grijă. Trimiteți apoi coletul la adresa noastră: Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín.
Îmi pot ridica comanda personal?
Da, vă puteți ridica comanda personal din hala noastră de distribuție, din Těchonín 111, 561 66 Těchonín în fiecare zi lucrătoare între orele 8:00 și 15:30. La plasarea unei comenzi, alegeți opțiunea Ridicare personală și apoi urmați instrucțiunile ce vă vor fi trimise pe e-mail. Este necesar totuși să așteptați e-mailul de confirmare a pregătirii produselor. Dacă nu ați primit e-mailul, acest lucru înseamnă că produsele nu au fost încă pregătite pentru dvs. Coletul vă va aștepta să îl ridicați timp de 5 zile lucrătoare, pentru o prelungire, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți.
Ceva nu este în regulă cu produsul, cum pot aborda o reclamație?
Reclamațiile produselor sunt individuale, așa că vă rugăm să consultați secțiunea „reclamații”, unde totul este detaliat în funcție de brandul individual al produsului pe care îl reclamați. Ca și alternativă, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți, care vă va explica cum să procedați cu reclamația produsului dvs.
Care este perioada de garanție pentru produsul achiziționat?
Perioada de garanție pentru consumatori este din punct de vedere legal de 24 de luni. Dacă cumpărătorul este o persoană juridică sau o persoană fizică care conduce o afacere, perioada de garanție este de numai 12 luni. Puteți extinde perioada de garanție la 3 ani la producătorii individuali, de exemplu în cazul produselor de la Bosch, Makita, Metabo, etc.
Când îmi veți rambursa banii pentru articolul returnat?
Încercăm să vă rambursăm banii imediat. Dacă acest lucru nu este posibil, respectăm termenul legal pentru rambursări, adică în termen de 14 zile de la primirea solicitării de retragere din contract.
Am optat pentru plata prin transfer bancar, unde pot găsi informații pentru efectuarea plății?
Așteptați e-mail-ul de confirmare a primirii comenzii dvs. În anexa acestuia puteți găsi factura de avans, pe care veți găsi toate informațiile necesare efectuării transferului.
Am ales să plătesc prin transfer bancar, această metodă de plată va întârzia expedierea comenzii?
Din păcate, da. Trebuie să așteptăm ca banca dvs. să transfere banii către banca noastră. Cu toate acestea, întârzierea nu este mare, este de doar o noapte. Prin urmare, dacă aveți nevoie ca produsele să fie expediate în ziua în care ați creat comanda, vă recomandăm să optați pentru o altă metodă de plată.
Care este starea comenzii mele?
Vă rugăm să verificați starea comenzii dvs. prin intermediul asistenței noastre pentru clienți, la adresa de e-mail sau la linia telefonică de asistență pentru clienți.
Este posibil să schimbați adresa de facturare sau de livrare?
Da, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți, ei vă pot ajuta cu această solicitare.